سرباز رهبری

جانم فدای رهبرم

اللهیاری - الله یاری
در روزهایی دور تر از امروز میرزای شیرازی برای مخالفت با استعمار انگلیس کثیف حکم تحریم توتون وتنباکو را به شرح زیر به ایران فرستاد.
الیوم استعمال توتون و تنباکو بای نحو کان در حکم محاربه با امام زمان – سلام الله علیه – است. و در مدت بسیار کوتاهی این فتوا در سراسر ایران پخش گردید.
تمامی مردم به اطاعت از مرجع تقلیدشان تمامی توتون ها را دور ریخته و تمام قلیانها و وسایل استعمال تنباکو را شکستند و از بین بردند و به این وسیله بود که استعمار گران انگلیسی را شکست دادند. بعد از شکست انگلیس، بعضی از مردم و علما، نزد میرزای شیرازی رفته و به خاطر پیروزی نهضت، به او تبریک می گفتند.
میرزا با شنیدن تبریکات به گریه افتاد. هنگامی که علت گریه را می پرسیدند، پاسخ می داد: از این پس، دشمنان به فکر مبارزه با روحانیت می افتند، زیرا کانون خطر را شناختند.
میرزای شیرازی خوب فهمیده بود که قرار است انگلیس بعد ها چه فتنه ای بکند و امام بزرگوار ملت نیز خوب به این نکته اشاره کرد که آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی نما ضربه خورده از هیچ قشری ضربه نخورده! (امام خمینی رحمت الله علیه).
آری بعد از آن بین فرق مختلف اسلام جدایی بیشتری انداخته شد و بهاییت و وهابیت رشد بسیاری کرد و بد نیست بدانید تا سال 2021 برنامه بهایی شدن حداقل 30% ایرانی ها ریخته شده است، بدان معنا که اخلاق و رفتار شما مشابه بهاییان خواهد شد اما به نام شیعه!
شیخ حسن اللهیاری روحانی نمایی اهل افغانستان است که هم اکنون مقیم آمریکاست. چند سال پیش در قم با حمایت آمریکایی ها شبکه ای به نام اهل بیت را تأسیس کرد که بعداً اسناد آن رو شد. قم و اسم شبکه (اهل بیت) را از آن جهت انتخاب کرده بودند که باعث بدنامی شیعه شوند و شیعه را در اذهان اهل سنت خراب کنند. شبکه اهل بیت، در دوره فعالیت خود برای برجسته ساختن اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی، همسو با سیاست های استکبار و انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می کرد.
بعد از مدتی دفتر این شبکه در قم تعطیل شد. بعد از تعطیلی این شبکه عوامل آن ضمن جسارت به علمای اسلام و نیز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، مدعی شدند که رویکرد نظام حمایت از اهل سنت و تضعیف مکتب اهل بیت (سلام الله علیهم) است. عوامل انجمن حجتیه نیز با انتقاد از آنچه آزادی عمل اهل سنت در ایران نامیدند از ضرورت حمایت از شبکه اهل بیت سخن گفتند.
بعد از روشدن دست این شبکه و معلوم شدن نقش آمریکا در حمایت از آن، (علی رغم ادعاهای این شبکه) هیچ مرجعی حاضر به حمایت از این افراد نشد. عوامل این شبکه مدعی بودند که از طرف بیت آیت الله محقق کابلی حمایت می شوند؛ با این حال دفتر ایشان هر گونه کمک مالی به این شبکه را حرام اعلام کرد.
حجت الاسلام نبوی معاون تبلیغات حوزه علمیه قم طی نشستی از گرد آوری اسنادی مبنی بر حضور آمریکایی ها در پشت پرده این شبکه ماهواره ای خبر داد و گفت: هدف این شبکه که به نام دفاع از شیعه و گسترش علوم اهل بیت (علیهم السلام) راه اندازی شده است، بد جلوه دادن شیعه بود.
اللهیاری اهل تسنن را بدعت گذار و آنان را فرقه عمریه و بکریه می خواند و فحاشی های زننده ای نسبت به آنها روا میدارد تا جایی که به شیخ بی ادب مشهور است. او حتی پا را فراتر از این می نهاد و به مراجع توهین کرده و حتی افرادی همچون مرحوم آیت الله بهجت و آیت الله مکارم شیرازی را نیز عادل نمی داند و اخیراً مدعی شده است که مراجع قم قدرت طلب اند و به دنبال ریاست هستند و هوای نفس بر عقل آنان غلبه کرده است و امام زمان (عج) بعد از ظهور سر خیلی از آن ها را خواهد برید.
اوج ادعاهای او جایی است که مدعی می شود که اعلم و افضل از تمام علمای عصر غیبت است.
ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، تأیید شعار نه غزه نه لبنان به این بهانه که اول بقیع را باید آزاد کرد، ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه، جایز ندانستن برپایی حکومت در عصر غیبت و توهین به ولایت فقیه، خط سیری ست که آشکارا در این شبکه دنبال می شود. مرکز پخش این شبکه در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی