سرباز رهبری

جانم فدای رهبرم

این مطلب ساختگی جهت تخریب اعتقادات شیعه ساخته شده و در هیچ نشریه ای نیز درج نشده است!
متن و پاسخ شایعه

متن شایعه
" نشریه صبح صادق که نشریه داخلی سپاه پاسداران به شمار میرود در سرمقاله آخرین شماره خود هشدار داده است که احتمال دارد امام زمان(عج) در وقت ظهور [...] باشد و به سبب [...] نتواند رسالتی که خداوند بر عهده او گذاشته است را انجام دهد. نویسنده ی این مقاله ادعا کرده بسیاری از زائرین چاه جمکران از طبقه ی بیسواد جامعه هستند که متاسفانه تعداد زیادی از آنان نیز به انواع مواد مخدر معتاد هستند. نویسنده ادامه میدهد که این افراد چون استطاعت مالی ندارند، وقتی برای گرفتن حاجت به چاه جمکران میروند، عوض انداختن پول در چاه، انواع مواد مخدر را به درون چاه میریزند که همین موضوع سبب نگرانی شدید علما شده و [...] این نشریه در پایان می افزاید: جا دارد که مسئولین امر نظارت و کنترل بیشتری بر روی زائرین داشته باشند تا هیچ موادی به درون چاه انداخته نشود زیرا احتمال دارد که [...] "


پاسخ شایعه
1. متن شایعه در هیچ یک از شماره های هفته نامه صبح صادق یافت نمی شود و سردبیر این نشریه نیز در اردیبهشت ۹۵ این ادعا را تکذیب کرد!
http://yon.ir/sosadegh1
2. عامل انتشار این شایعه که فردی به نام «ر ـ الف» و از فعالان سیاسی یک جریان خاص بود، در «کوهبنان» استان کرمان دستگیر شده است!
http://yon.ir/sosadegh2
3. اهانتهای مکرر و سخیف نویسنده، بیانگر عناد و غرض ورزی وی با اسلام و مکتب تشیع است! ادعاهای وی با عقل هیچ صاحب خردی تایید نمی شود!
4. ائمه هدی(ع) از هر گناه و خطایی معصوم هستند و این مطلب با هدف تخریب اعتقادات شیعه به امام زمان(عج) منتسب شده است که از نظر روایی، عقلی، نقلی نیز مردود و بی اعتبار بوده و با اعتقادات اولیه شیعه در تعارض است!
http://yon.ir/sosadegh3
5. روایتی مبنی بر مقدس بودن چاه جمکران و انتساب آن به امام زمان(عج) نداریم، اما برخی با ایجاد شبهه پیرامون این چاه، در صدد زیر سؤال بردن اصل مسجد می باشند! 
http://yon.ir/sosadegh4
 
حق جو و حق طلب باشیم
لینک مطلب جهت انتشار:
http://shayeaat.ir/post/716

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی